lisavbommel.reismee.nl

Crocodile Dundee | Verhaaltje voor het slapengaan

Jaa hoor, daar ben ik weer.
En wel met een leuk verhaaltje voor het slapengaan. Het is alweer heerlijk laat hier (23.15) en dt is heeel laat wanneer je een jetlag hebt, want om 5 uur kon ik mijn ogen al niet openhouden. Dus met goede moed om half 9 naar bed, maar ja nog even skypen, facebook checken, je kent het wel. En ik MOEST wel een uur langer opblijven want ik moet mijn favoriete soap wel bijhouden natuurlijk (L) GTST! Wat een feest dat ik het in Australië terug kan kijken.

Hè Hè eindelijk slapen.. Helaas was dit niet het geval. Ik open de deur van de badkamer en heb meteen gecheckt waar mijn grote vriend hing. Ik kon de spin dus neeergens vinden, hangt ie ineens voor mijn neus.. Wat nu wat nu? Ondertussen voelde hij zich na deze 2 dagen al helemaal thuis, want zijn web was overal. Terug naar mijn kamer om een plan te bedenken. Na meerdere keren, zonder enig richtingsgevoel

Tongue Out
,te proberen om hem van het plafond af te gooien, had ik hem eindelijk tgeraakt, maar hij was me te snel af en klom weer omhoog. Nog een paar keer proberen en daar zat hij uiteindelijk onder de handoek. Nog een paar keer met een doosje duwen op de handoek en weg was hij.

dacht ik.....daar liep hij weer op de spiegel (Ik denk dat hij het erom deed...

Frown
)
Nogmaals gooien, oppakken, hup in de wc en weg ermee.

Helaas was hij NOG STEEDS niet weg, maar na meerdere keren ging hij er uiteindelijk toch van door.

Vanaf nu kan ik eindelijk met een gerust hart naar de badkamer!!! Met dank aan de virtuele steun van Romany

Wink

Ondertussen ben ik dus hard op weg om de nieuwe Crocodile Dundee van Australië te worden.

Dus binnenkort vast een nieuw verhaal! p.s. de volgende keer zal ik een zinnig verhaal schrijven haha!

Reacties

Reacties

Liselot

Leuk om van jou en vriend spin te horen. Fijn dat je je zo thuis voelt! Take care xx

Lenny

Haha Mefke! Onthoud de wijze les van je grote vriendin: Spinnen eten jou niet op en je gaat er ook niet dood aan! Dus wees niet zo bang voor! :P

Marion zwegers

Haha, wat een avontuur met die spin, heb er erg om moeten lachen, jij niet natuurlijk.kijk alweer uit naar je volgende verhaal, tot snel .. Groetjes

Lisa

haha Lenny, wacht maar als ik terug kom zal jij trots op mij zijn!

Au Pair Team Travel Active- Samantha

Spinnen komen meestal met zijn 2en:)!

Succes daar en vooral veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active