lisavbommel.reismee.nl

No worries | even geduld aub

Hoi allemaal.

Helaas word dit geen uitgebreid spannend verhaal. Het blijft bij een korte mededeling waaruit blijkt dat nam weer waar maak. Vanwege mijn klunzigheid heeft mijn telefoon een duik genomen in de wc op mijn tweede dag. Een tot mijn grote schrik, toen ik savonds eindelijk dacht te kunnen skypen, bleek er een systeemfout te zijn met mijn laptop. Dat waren even grote tegenslagen, maar geluk bij een ongeluk heb ik een hele lieve hostmam die een nieuwe telefoon voor me heeft gekocht. Ben bezig met mijn laptop en hopelijk kan hij snel gerepareerd worden of heb ik een andere. Ik kan namelijk niet wachten om mijn volgende verhaal te schrijven. Gelukkig heb ik het boekje van mijn lievee vriendinnen om alles op te schrijven zodat ik het daarna aan jullie kan vertellen! Hier alvast even wat kiekjes zodat jullie zien dat ik me tot die tijd wel vermaak. De rest komt later!!

Mijn nieuwe Australische nummer voor whatsapp is +61475102892

Lieefs Lisa

Oh ja en als jullie het willen weten. Ik ben de gelukkige die opnieuw dit jaar mag genieten, want..... Het Hooikoorts seizoen is geopend!! Groot feest...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active